Reklamace a servis
Kromě řešení reklamací nabízíme i servis u nás zakoupených produktů. Pokud nám věci mají dobře sloužit i v nejnáročnějších podmínkách, vyžadují naši zvýšenou péči. Proto se v rámci servisování staráme, aby Ti produkty od nás co nejlépe a nejdéle sloužily tak jako nám.
Reklamace
Jsme lidi, takže se domluvíme.
Pokud se na produktu v záruční době projeví vada, samozřejmě máš právo produkt reklamovat a my to budeme řešit. Práva a povinnosti obou stran zákon upravuje poměrně jasně. A když si kromě toho vyjdeme vstříc, bude řešení snazší.

Optimální proces reklamace
- Přes online reklamační formulář níže zadáš Tvůj požadavek. Ohledně reklamace nám také můžeš dát vědět na náš e-mail: reklamace@nalehko.cz, popřípadě telefonicky na mob.: +420 739 794 969.
- Domluvíme se jak budeme postupovat (protože třeba píchnutá karimatka není důvod k reklamaci a aspoň se nebudeme navzájem okrádat o čas ani o poštovné. Každopádně i s řešením tohoto Ti můžeme pomoci).
- Produkt nám přineseš, nebo pošleš na jednu z provozoven (Liberec nebo Praha) společně s popisem závady a kopií účtenky, případně faktury, nebo alespoň číslem objednávky z našeho e-shopu.
- My Ti vystavíme písemné potvrzení o přijetí zboží do reklamačního řízení a navrhneme způsob řešení (oprava, výměna, vrácení peněz podle povahy závady a když to bude možné i podle Tvých preferencí).
- V zákonné lhůtě 30ti dní se budeme snažit situaci vyřešit. Neboj se nám říct, pokud nutně potřebuješ řešit reklamaci urgentně.
Pár důležitých poznámek
- určitě nemusíš hledat původní obal/krabičku. Ale nezapomínej na obal, který je součástí produktu a obsahuje třeba lepící sadu – obal stanu, karimatky, apod.
- nelze reklamovat vadu, o které jsi věděl již při nákupu a dostal na ní slevu (nijak se to ale nedotýká Tvého práva reklamovat zboží kvůli jiné vadě).
- měl bys být schopen prokázat, že si zboží zakoupil u nás (u většiny značek to asi nebude problém 🙂 )
- máme právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případě, kdy zboží nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňuje základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení.
- zbytečné je reklamovat vady, které vznikly běžným opotřebením, nebo nevhodným použitím (buďme soudní). Ovšem i v takových případech jsme často schopní zajistit profesionální opravu za velmi rozumnou cenu.
- jinými slovy – záruka se nevztahuje na vady výrobku způsobené běžným opotřebením (např. když prochodíš boty během 2 měsíců, protože jim naložíš 2000km…), poškozením při používání, nesprávným používáním (např. při kolíkování stanu, když místo zarážení kolíku rukou ho zašlapáváš a přitom ho nepřidržuješ – kolík se zvrtne, ty ho plnou vahou došlápneš a plachta stanu to nevydrží a roztrhne se…), nevhodnou nebo zanedbanou údržbou, nevhodným skladováním (např. necháš péřový spacák stlačený v kompresním obalu několik týdnů, měsíců a pak jsi rozčarován, že nemá loft…).
- případnou vadu reklamuj bez zbytečného odkladu – co nejdříve po jejím zjištění. Další používání výrobku může způsobit zhoršení vady a uvést ji do neopravitelného stavu, nebo výrobek zcela znehodnotit. Tato skutečnost může být důvodem k zamítnutí reklamace.
- za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy obdržíme reklamované zboží.
Servis
Je-li Tvůj produkt po uplynutí záruční lhůty poškozený, nemusí to nutně znamenat konec jeho životnosti. Nabízíme opravy většiny běžných závad u batohů, stanů i oblečení. Dokážeme zachránit i zdánlivě neopravitelné kousky – a to za velmi příznivé ceny.

Jak postupovat?
-
Kontaktujte nás
Nejlepší způsob jak začít, je ozvat se nám telefonicky nebo e-mailem. V případě e-mailu přilož detailní fotografie poškozeného výrobku a popis závady.
-
Konzultace
Společně projdeme možné řešení a navrhneme nejlepší postup opravy.
-
Příjem do servisu
Opravy realizujeme v naší liberecké prodejně. Produkt nám můžeš zaslat nebo osobně donést na kteroukoli z našich prodejen. Při příjmu vystavíme potvrzení o zařazení zboží do servisu.
-
Oprava
Délka opravy závisí na složitosti zásahu. O vývoji servisu Tě budeme informovat.
Naše filozofie
Opravy provádíme s důrazem na udržitelnost. Věříme, že vybavení, které lze zachránit, by nemělo skončit jako odpad. Naše služby vycházejí z filozofie prodloužení životnosti produktů a snižování ekologické stopy.
Rádi Tvému vybavení vdechneme druhý život.
Praní a impregnace péřových výrobků
Praní a impregnace péřových bund a spacích pytlů je komplikovaný proces, který vyžaduje odbornou péči. Doporučujeme proto využít služeb profesionálních čistíren. U produktů zakoupených u nás můžeme profesionální čištění zařídit.

Jak postupovat?
Pro bližší informace nás kontaktuj na e-mailových adresách:
info@nalehko.cz nebo praha@nalehko.cz, případně navštiv naše prodejny :-)