Reklamace a servis

Kromě řešení reklamací nabízíme i servis u nás zakoupených produktů. Pokud nám věci mají dobře sloužit i v nejnáročnějších podmínkách, vyžadují naši zvýšenou péči. Proto se v rámci servisování staráme, aby Ti produkty od nás
co nejlépe a nejdéle sloužily tak jako nám.

Reklamace

Pokud se na produktu v záruční době projeví vada, samozřejmě máš právo produkt reklamovat a my to budeme řešit. Práva a povinnosti obou stran zákon upravuje poměrně jasně. A když si kromě toho vyjdeme vstříc, bude řešení snazší.

Doprava

Optimální proces reklamace

  1. Dáš nám na e-mail reklamace@nalehko.cz, popřípadě telefonicky vědět s čím máš problém.
  2. Domluvíme se jak budeme postupovat (protože třeba píchnutá karimatka není důvod k reklamaci a aspoň se nebudeme navzájem okrádat o čas ani o poštovné. Každopádně i s řešením tohoto Ti můžeme pomoci).
  3. Produkt nám přineseš, nebo pošleš na jednu z provozoven (Liberec nebo Praha) společně s popisem závady a kopií účtenky, případně faktury, nebo alespoň číslem objednávky z našeho e-shopu.
  4. My Ti vystavíme písemné potvrzení o přijetí zboží do reklamačního řízení a navrhneme způsob řešení (oprava, výměna, vrácení peněz podle povahy závady a když to bude možné i podle Tvých preferencí).
  5. V zákonné lhůtě 30ti dní se budeme snažit situaci vyřešit. Neboj se nám říct, pokud nutně potřebuješ řešit reklamaci urgentně.

Pár důležitých poznámek

  • určitě nemusíš hledat původní obal/krabičku. Ale nezapomínej na obal, který je součástí produktu a obsahuje třeba lepící sadu – obal stanu, karimatky, apod.
  • nelze reklamovat vadu, o které jsi věděl již při nákupu a dostal na ní slevu (nijak se to ale nedotýká Tvého práva reklamovat zboží kvůli jiné vadě).
  • měl bys být schopen prokázat, že si zboží zakoupil u nás (u většiny značek to asi nebude problém 🙂 )
  • máme právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případě, kdy zboží nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňuje základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení.
  • zbytečné je reklamovat vady, které vznikly běžným opotřebením, nebo nevhodným použitím (buďme soudní). Ovšem i v takových případech jsme často schopní zajistit profesionální opravu za velmi rozumnou cenu.
  • jinými slovy – záruka se nevztahuje na vady výrobku způsobené běžným opotřebením (např. když prochodíš boty během 2 měsíců, protože jim naložíš 2000km…), poškozením při používání, nesprávným používáním (např. při kolíkování stanu, když místo zarážení  kolíku rukou ho zašlapáváš a přitom ho nepřidržuješ – kolík se zvrtne, ty ho plnou vahou došlápneš a plachta stanu to nevydrží a roztrhne se…), nevhodnou nebo zanedbanou údržbou, nevhodným skladováním (např. necháš péřový spacák stlačený v kompresním obalu několik týdnů, měsíců a pak jsi rozčarován, že nemá loft…).
  • případnou vadu reklamuj bez zbytečného odkladu – co nejdříve po jejím zjištění. Další používání výrobku může způsobit zhoršení vady a uvést ji do neopravitelného stavu, nebo výrobek zcela znehodnotit. Tato skutečnost může být důvodem k zamítnutí reklamace.
  • za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy obdržíme reklamované zboží.

Servis

Pokud je Tvůj produkt po uplynutí záruční lhůty poškozený, nemusí to nutně znamenat konec jeho životnosti. Nabízíme opravy většiny běžných závad u batohů, stanů i oblečení. Dokážeme zachránit i zdánlivě neopravitelné kousky – a to za velmi příznivé ceny.

Doprava

Jak postupovat?

  1. Kontaktujte nás

    Nejlepší způsob jak začít, je ozvat se nám telefonicky nebo e-mailem. V případě e-mailu přilož detailní fotografie poškozeného výrobku a popis závady.

  2. Konzultace

    Společně projdeme možné řešení a navrhneme nejlepší postup opravy.

  3. Příjem do servisu

    Opravy realizujeme v naší liberecké prodejně. Produkt nám můžeš zaslat nebo osobně donést na kteroukoli z našich prodejen. Při příjmu vystavíme potvrzení o zařazení zboží do servisu.

  4. Oprava

    Délka opravy závisí na složitosti zásahu. O vývoji servisu Tě budeme informovat.

Naše filozofie

Opravy provádíme s důrazem na udržitelnost. Věříme, že vybavení, které lze zachránit, by nemělo skončit jako odpad. Naše služby vycházejí z filozofie prodloužení životnosti produktů a snižování ekologické stopy.

Rádi Tvému vybavení vdechneme druhý život.

Praní a impregnace péřových výrobků

Praní a impregnace péřových bund a spacích pytlů je komplikovaný proces, který vyžaduje odbornou péči. Doporučujeme proto využít služeb profesionálních čistíren. U produktů zakoupených u nás můžeme profesionální čištění zařídit.

Doprava

Jak postupovat?

Pro bližší informace nás kontaktuj na e-mailových adresách:
info@nalehko.cz nebo praha@nalehko.cz, případně navštiv naše prodejny :-)

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz